دانلود Paypal

دانلود Paypal برای اندروید و ios (نسخه جدید برنامه)

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
14 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

استفاده از خدمات پی پال در ایران و یا هر کشور دیگری به دلیل محبوبیت جهانی این سیستم انتقال ارزی بین المللی، بسیار بالا است. این مجموعه همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را با کیفیت زیاد به مخاطبان خود ارائه کند و از طرفی مزیت‌هایی را فراهم کند تا کاربران احساس رضایت زیادی داشته باشند. از جمله اقدامات پی‌پال فراهم کردن امکان کار کردن با نرم‌افزار موبایل این شرکت علاوه بر سایت است. در این صفحه ضمن امکان دانلود paypal برای اندروید و ios مزیت‌های این دانلود برنامه پی پال در دو نسخه اندروید و ios را نیز مطالعه خواهید کرد. برای اطلاع از نحوه دانلود Paypal  و انجام آن تا پایان ما را همراهی کنید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال

 

برنامه PayPal Mobile Cash: Send and Request Money Fast

اپلیکیشن محبوب  Paypal Mobile Cash تا به امروز بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند و ما جدیدترین و آخرین نسخه‌اش را در اختیارتان قرار داده‌ایم که از پایین می‌توانید هر دو نسخه را دانلود نمایید.

دانلود برنامه Paypal: Mobile Cash

 

امکانات و قابلیت‌های برنامه PayPal:

  • جابه‌جایی آسان پول
  • امکان ارسال و درخواست پول
  • ارسال سریع نوتیفیکیشن تراکنش
  • امنیت بالا
  • کیف پول الکترونیک
  • قابل استفاده در اکثر کشورهای جهان
  • کارمزد بسیار پایین در انتقال مبالغ سنگین
  • نمایش تاریخچه تراکنش‌ها
  • مدیریت حساب خود
  • محیط امن برای حساب خصوصی شما
  • پشتیبانی از پرداخت بسیاری از مبالغ مورد نظر خود توسط این سیستم
  • پشتیبانی از رستوران‌ها، کافه‌ها و…

و بسیاری از قابلیت های دیگر که با نصب برنامه میتوانید در اختیار داشته باشید.

پی پال (Paypal) چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

برنامه‌ای رایگان و کاربردی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند به آسانی و به سرعت پول برای دوستان خود بفرستند و یا وام‌های خود را پرداخت کنند. امکان مدیریت حساب Paypal را به شما می‌دهد و اطلاعات مانده حساب پی پال‌ را در اختیارتان قرار می‌دهد.

پی پال بر صحنه پرداخت دیجیتال تسلط دارد. بیش از 360 میلیون کاربر فعال در بیش از 200 کشور دارد و تنها در سه ماهه سوم سال 2020 چهار میلیارد تراکنش پرداخت را تسهیل کرده است.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
ویزا کارت برای وریفای پی پال

 

از سال 1998، پی پال راه‌های جایگزینی را برای خرید، ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. PayPal به شما امکان می‌دهد به‌ جای کارت اعتباری، هزینه‌ها را با حساب بانکی به‌صورت آنلاین پرداخت کنید و اطلاعات پرداخت خود را از دید بازرگانان پنهان نگه می‌دارد. همچنین ارسال پول را آسان کرده و در بیشتر موارد ارسال پول رایگان است. پی پال اساساً چک‌ها و خدمات پرهزینه انتقال سیم را منسوخ کرده است.

چندین دهه از زمان تأسیس پی پال می‌گذرد و پی پال همچنان یک انتخاب برتر برای خرید آنلاین و انتقال پول است.

برای شروع کار با PayPal باید چند نکته را بدانید:

پی پال چگونه کار می‌کند؟

پی پال چگونه کار می‌کند؟

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که پرداخت آنلاین، ارسال و دریافت پول را امن و مطمئن می‌کند. هنگامی که حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود را به حساب PayPal خود پیوند می‌دهید، می‌توانید از PayPal برای خرید آنلاین از فروشگاه‌های شرکت‌کننده استفاده کنید. پی پال به عنوان یک واسطه بین بانک شما و بازرگانان عمل می‌کند و اطلاعات پرداخت شما را ایمن نگه می‌دارد. همچنین می‌توانید از PayPal برای ارسال امن پول به دوستان، خانواده و همچنین دریافت پول از افراد استفاده کنید. این ویژگی به عنوان مثال برای تقسیم اجاره‌بها با هم اتاقی‌ها یا دریافت پول برای تولد شما مفید است.

پیشنهاد مطالعه: نقد کردن درآمد ارزی پی پال

اعتبار پی پال چیست؟

اعتبار پی پال برنامه خط اعتباری پی پال است. این کارت مانند یک کارت اعتباری مجازی است اما فقط می‌تواند برای پرداخت آنلاین در وب سایت‌هایی که PayPal را می‌پذیرند، استفاده شود.

چرا از پی پال استفاده کنیم؟

  • تراکنش‌های امن

هنگامی که از کارت نقدی یا اعتباری خود برای پرداخت آنلاین هزینه‌ها استفاده می‌کنید، برخی اوقات تاجران می‌توانند به اطلاعات پرداخت شما دسترسی داشته باشند. PayPal با اطمینان از اینکه تاجران هرگز داده‌های حساس شما را نبینند، یک لایه حفاظتی اضافی فراهم می‌کند. همچنین از تعدادی ویژگی از جمله رمزگذاری داده‌های سرتاسر، ورود دو مرحله‌ای اختیاری به حساب و تأیید ایمیل برای تراکنش‌ها، برای ایمن نگه داشتن حساب‌ها استفاده می‌کند.

  • آسان و راحت

پی پال در حال حاضر پنجمین گزینه پرداخت پذیرفته شده پس از ویزا، مسترکارت، امریکن اکسپرس و دیسکاور است و در میلیون‌ها فروشگاه آنلاین در دسترس است. آیا تا به حال شده که بخواهید یک خرید آنلاین انجام دهید اما به دلیل نداشتن کارت اعتباری خود نتوانسته‌اید؟ می‌توانید از PayPal برای پرداخت از طریق کارت‌هایی که به حسابتان مرتبط هستند، بدون نیاز به تایپ مجدد شماره کارتتان استفاده کنید. تنها کاری که برای خرید از طریق PayPal باید انجام دهید این است که اطلاعات ورود به سیستم PayPal خود را به خاطر بسپارید (یا ذخیره کنید).

آیا نرم افزار موبایل پی پال رایگان است؟

آیا استفاده از پی پال رایگان است؟

ایجاد حساب پی پال، خرید آنلاین و اکثر تراکنش‌های شخصی، رایگان است. با این حال، پی پال برای انواع خاصی از تراکنش‌ها کارمزد دریافت می‌کند.

  • هزینه های خرید

برای خرید آنلاین از خرده‌فروشانی که PayPal را می‌پذیرند، تا زمانی که تبدیل ارزی وجود نداشته باشد، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. برای خریدهای ارزی 3 یا 4 درصد کارمزد تراکنش خارجی وجود دارد.

  • کارمزد معاملات شخصی

وقتی به دلایل شخصی و نه به دلایل تجاری به دوستان و خانواده پول می‌فرستید یا از آن‌ها پول دریافت می‌کنید، پی پال این را یک معامله شخصی می‌داند. پی پال یک برگه ویژه «دوستان و خانواده» دارد که می‌توانید هنگام انجام تراکنش‌های شخصی روی آن کلیک کنید. برخی از این تراکنش‌ها کارمزد دریافت می‌کنند در حالی که برخی دیگر کارمزد ندارند، وجود یا عدم وجود کارمزد عمدتاً بر اساس این که از کجا وجوه دریافت می‌کنید و کجا می‌فرستید، تعیین می‌شود.

  • هزینه های برداشت پول

هزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است هنگام استفاده از PayPal با آن‌ها روبرو شوید. در حالی که هیچ هزینه‌ای برای انتقال موجودی حساب PayPal شما به یک حساب محلی وجود ندارد، باید منتظر بمانید تا وجوه پرداخت شود. اگر می‌خواهید دسترسی فوری داشته باشید، باید یک درصد هزینه بپردازید. علاوه بر این، برداشت چک از حساب PayPal شما به ازای هر برداشت 1.50 دلار کارمزد دارد.

چگونه یک حساب پی پال ایجاد کنیم؟

قبل از افتتاح حساب پی پال، باید تصمیم بگیرید که چه نوع حسابی می‌خواهید. پی پال دو نوع حساب ارائه می‌دهد: شخصی و تجاری

  • حساب‌های شخصی پی پال

حساب شخصی پی پال رایج‌ترین حساب برای استفاده فردی است. این حساب تنها چیزی است که برای ارسال و دریافت پول یا استفاده از PayPal برای خرید آنلاین نیاز دارید. این حساب همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا به سابقه خرید خود دسترسی داشته باشید، حساب‌های بانکی جدید را پیوند دهید و کارت‌های اعتباری را به حساب خود اضافه کنید.

  • حساب‌های تجاری پی پال

پی پال همچنین حساب‌هایی ارائه می‌دهد که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های پی پال را به صورت آنلاین و همچنین کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی را به صورت آنلاین یا حضوری بپذیرند، حتی اگر مشتریان حساب‌های پی پال نداشته باشند. مشاغل و متخصصان مبتنی بر خدمات همچنین می‌توانند فاکتورها را برای مشتریان ارسال کنند و پرداخت‌های آنلاین PayPal را ایمن دریافت کنند.

چگونه از Paypal استفاده کنیم؟

راه اول این است که اگر کسی را خارج از ایران می‌شناسید از او بخواهید تا هم برایتان حساب را باز کند و هم کار جابه‌جایی پول را انجام دهد. بدین شکل، مشکل محدودیت افتتاح حساب حل شده و می‌توانید از قابلیت‌های این برنامه استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که خودتان به هیچ وجه وارد حساب نشوید؛ زیرا در صورت مغایرت آی پی شما با ip که حساب را ساخته، حسابتان بلافاصله بلاک شده و ممکن است همه پول خود را از دست بدهید. راه دوم استفاده از آی پی ثابت (VPS) است؛ که همانند VPN آی پی شما را تغییر داده با این تفاوت که این آی پی ثابت است و مثل وی پی ان متغیر نیست. اما اگر به هر دلیل هنگام ورود به اکانت یا انجام تراکنش، VPS شما قطع شود، باز هم حسابتان بلاک شده و ممکن است پول خود را از دست بدهید.

آیا برنامه پی پال در ایران فیلتر است؟

خیر این برنامه در ایران فیلتر نیست اما شما نمی‌توانید از داخل ایران تراکنشی انجام دهید و دلیل این امر هم کاملاً مشخص است.

 

پی پال برنامه

چگونه می‌توانم یک حساب پی پال بسازم؟

برای این کار باید از یک آی پی ثابت خارج از ایران (VPS) استفاده کنید. پس از فعال کردن VPS میتوانید با استفاده از اطلاعات یک فرد خارج از کشور و ایمیل خود به راحتی یک حساب پی پل بسازید. توجه داشته باشید که در صورت تغییر آی پی، احتمال بلاک شدن حساب و پولتان بسیار بالاست. به دلیل ریسک بالای انجام این کار، پیشنهاد می‌شود که از صرافی‌های آنلاینی مثل سفیرپیمنت استفاده کنید.

سفیرپیمنت و پی‌پال

مجموعه سفیرپیمنت به عنوان یک سفیر شما در خدمات ارزی ارائه‌دهنده انواع مختلفی از خدمات در این حوزه برای پرداخت‌های ارزی آنلاین است. شما می‌توانید به کمک این مجموعه ضمن ایجاد حساب کاربری در پی‌پال و یا احراز هویت آن، پرداخت‌های ارزی خود را بدون داشتن حساب نیز انجام دهید. با توجه به اینکه قابلیت افتتاح حساب پی‌پال در ایران برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی وجود ندارد، می‌توانید با سپردن این کار به سفیرپیمنت خیالتان را راحت نمایید. همچنین نکات لازم برای دانلود paypal برای اندروید و ios را نیز می‌توانید از تیم پشتیبانی سفیرپیمنت جویا شوید.

مجموعه سفیرپیمنت سال‌ها است که در این عرصه فعالیت می‌کند و با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارد همراه شما در هرگونه پرداخت ارزی آنلاین خواهد بود. جهت استفاده از خدمات این مجموعه و یا حتی اطلاع از خدماتی که ارائه می‌کند تنها کافی است با پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید. همچنین امکان دریافت مشاوره از کارشناسان سفیرپیمنت را نیز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب پی پال | پرسونال – بیزینس

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

با توجه به گسترش ارتباطات در دنیای امروز و لزوم تبادل پول میان کشورها سرویس‌های بین‌المللی زیادی خدمات انتقال پول در سطح دنیا را ارائه می‌کنند که پی‌پال یکی از آن‌ها است. این مجموعه با فراهم کردن بستری امن برای جابه‌جایی راحت پول در کل دنیا و مزیت‌هایی که دارد توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبان را جلب نماید. از جمله مزیت‌های این سرویس وجود نرم‌افزار مخصوص برای تلفن‌های همراه هوشمند است که امکان مدیریت حساب را به افراد می‌دهد. از آنجایی که استفاده کاربران از موبایل بسیار بیشتر از کامپیوتر است، این ویژگی توانسته رضایت بسیاری را به دنبال داشته باشد.

در این مقاله ضمن معرفی این نرم‌افزار پی‌پال برای موبایل و فراهم بودن امکان دانلود paypal برای اندروید و ios نکاتی را نیز در رابطه با خود سرویس پی‌پال، مزیت‌ها و محدودیت‌های آن نیز بیان کردیم. با توجه به تحریم‌هایی که علیه کاربران ایرانی وجود دارد لازم است شما برای استفاده از خدمات پی‌پال از مجموعه‌ای واسط مانند سفیرپیمنت کمک بگیرید. این مجموعه با سابقه‌ای درخشان آماده ارائه خدمات به شما کاربران عزیز می‌باشد. چنانچه قبلا تجربه دانلود paypal برای اندروید و ios و البته استفاده از آن را داشته‌اید، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین سوالات شما در رابطه با موضوع این مقاله می‌تواند در قسمت نظرات مطرح شود تا کارشناسان سفیرپیمنت به آن پاسخ دهند.

سوالات متداول
  • آیا پی پال برای کامپیوتر هم نرم افزار دارد؟

بله؛ برای دانلود برنامه پی پال برای کامپیوتر کلیک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(14)
   
احمدرضا صمدی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

سلام… داخل نرم افزار تمام امکانات سایت مثل اینویس هست یا نه؟ ممنون میشم جواب بدید

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۳۰ تیر ۱۴۰۱

    سلام. وقت شما بخیر. داخل اپلیکیشن موبایل، همه امکانات پی پال فراهم نیست. اما بعضی از اونها رو دسترسی دارید. به اینویس ها هم در برنامه پی پال دسترسی خواهید داشت.

   
الیاس فدائی کاربر سایت ۲۳ تیر ۱۴۰۱

سلام داخل تیران گوگل پلی نمیزاره دانلود کنم. لینک دانلود از خود سایت رو میشه بزارید چون پیداش نیمیکنم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام. برای دانلود اپلیکیشن باید حافظه پنهان گوگل پلی رو خالی کنید و با استفاده از فیلترشکن وارد گوگل پلی بشید و دانلود کنید. بطور کلی استفاده از اپلیکیشن پی پال توصیه نمیشه. بهتره از سرور مجازی و نسخه وب استفاده کنید.

   
رقیه کاربر سایت ۱۵ تیر ۱۴۰۱

سلام و درود سوالی که بنده دارم اینه که بعد از دانلود paypal و نصب اون نیازه که فیلترشکن روشن کنیم و داخل بشیم؟ اگر اشتباه بدون فیلترشکن وارد بشیم حسابمون بسته میشه ؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    استفاده از خدمات پی پال با IP ایران و یا سایر کشورهای تحریم شده غیرممکنه و منجر به بسته شدن حساب میشه، چه از برنامه استفاده کنید و چه از نسخه وب استفاده کنید.

   
Ali کاربر سایت ۰۷ اسفند ۱۴۰۰

سلام، خسته نباشید .
امکانش هست شما آدرس حساب پی پال خودتون رو لطف کنید من مقداری دلار هست واریز کنم بعد شما به ریال به حساب من بزنید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    ممنون و به همچنین

    بله این امکان وجود دارد و برای ثبت سفارش لطفا به پنل کاربران مراجعه بفرمایید

   
حمید کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

این برنامه پی پال برای ایران هم کاربرد دارد؟ باتشکر از شما

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام
    در ایران فیلتر نیست اما با آن نمی‌توانید تراکنشی انجام دهید

   
حیان کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

باید با قندشکن وارد برنامه پی پال بشم؟

       
    کارشناس کاشان‌پی کاربر سایت ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

    بله؛ پی پال ایران رو تحریم کرده.

   
جابر کاربر سایت ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

این لینک دانلود برنامه paypal که گذاشتید،‌مربوط به برنامه رسمی پی پال هست؟

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۰

    سلام
    بله لینک‌ها مربوط به برنامه رسمی و معتبر پی‌پال هستند